Klachtenreglement

Ben je niet tevreden?

Ik zal mijn uiterste best doen om jou goed te helpen of van dienst te zijn. Mocht je onverhoopt ergens ontevreden over zijn, dan kunnen we dat samen bespreken en kijken wat nodig is om tot een goede oplossing te komen.

Klachten over mijn hulp-en dienstverlening kunnen per e-mail worden ingediend via het e-mailadres info@werkvanuitjehart.nl of je kunt telefonisch contact met mij opnemen via (06) 12191664. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Ik zal de ontvangst van klachten binnen een week schriftelijk bevestigen. Ik streef ernaar om binnen 14 dagen na het ontvangen van jouw klacht samen met jou een gesprek te voeren over een mogelijke oplossing. Het streven is om in onderling overleg een oplossing te vinden.

Bij klachten over training kun je hier lezen wat de procedure is.

Bij klachten over coaching kun je hier het klachtenreglement lezen.

Als het gaat om individuele therapie, die voor vergoeding door de ziektekostenverzekering in aanmerking komt, kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris of geschillencommissie van VBAG. Hierover kun je meer lezen op de klachtenpagina onder de pagina ‘Therapie’.

Werk vanuit je hart hanteert bij klachten een bewaartermijn van twee jaar.